1. Жалпы ережелер
1.1. ТОО «ALIV Optics (Алив Оптикс)», в лице Управляющего директора Тулинова Ивана Викторовича, действующей на основании Устава, именуемое в дальнейшем «Агент», размещает настоящую Публичную оферту о заказе с последующей доставкой товаров на Сайте https://aliv.kz (далее — Сайт).
1.2. бапқа сәйкес. Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің (бұдан әрі – Азаматтық кодекс) 387 және 389 баптарына сәйкес, бұл құжат ашық оферта болып табылады және онда белгіленген шарттар қабылданған жағдайда, осы ұсынысты қабылдаған жеке тұлға Тауар үшін төлемді жүзеге асырады. және оны осы ұсыныстың шарттарына сәйкес жеткізу.
1.2.1. АК-ның 396-бабының 3-тармағына сәйкес Сатып алушының Сатып алушы таңдаған дүкенде Сатып алушыға тұтыну тауарларын сатып алу туралы тиісті Агентке бұйрықты (бұдан әрі – Тапсырыс) жіберуі қабылдау болып табылады. .
1.2.2. Веб-сайтта немесе ALIV мобильді қосымшасында кейіннен Тапсырысты орналастыру арқылы сауда себетін қалыптастыру Сатып алушының оферта шарттарына келісімін, сондай-ақ тиісті Агент арқылы тапсырыс берілген тауарларды қабылдауға және төлеуге келісімін білдіреді. сондай-ақ осы тауарларды жеткізу құнын төлеуге тиісті Агентке Тапсырысты жеткізген ұсыныста белгіленген шарттарда.
1.3. Ашық офертаның мәтінін мұқият оқып шығыңыз және егер сіз кез келген шарттармен келіспесеңіз, Сайтта немесе мобильді қосымшада тапсырыс бермеңіз.
1.4. В настоящей оферте используются следующие термины и определения:
«Покупатель» — физическое или юридическое лицо, заключившее с Агентом Договор на нижеуказанных условиях;
«Агент» — юридическое лицо, через которого Покупатель осуществляет заказ (покупку) товаров в выбранном Покупателем магазине и который доставляет заказ Покупателю;
«Сайт» — интернет-магазин, включающий в себя веб-сайт aliv.kz, мобильное приложение ALIV для устройств на платформе iOS и мобильное приложение ALIV для устройств на платформе Android.
«Оферта» – тиісті Агенттің кез келген жеке (Қазақстан Республикасының азаматы) және заңды тұлғаның атына Агентпен агенттік шарт жасасу (бұдан әрі – Шарт), оның шеңберінде қолданыстағы шарттар, Сатып алушының тапсырысы бойынша тиісті Агент Сатып алушы дүкені таңдаған тауарды сатып алады және жеткізеді;
«Акцепт» — Сатып алушының Шарт талаптарын толығымен және сөзсіз қабылдауы;
«Тауар» — Сатып алушы таңдаған тауарлар тізімі;
«Тапсырыс» — aliv.kz сайтында өтінім рәсімдеу кезінде Сатып алушы көрсеткен тауарлардың ассортимент тізімінен жекелеген позициялар;
«Жеткізу» — Сатып алушы таңдаған дүкеннен тапсырысты жеткізу бойынша тиісті Агенттің курьерлік қызметтері;
«Электрондық төлем жүйесі» — Тауар мен оны жеткізуге төлемді тиісті Агенттің банктік картасына аудару.
«Тауарлар үшін онлайн төлем қызметі» – Тауарға онлайн төлем жасау және оны жеткізу үшін Сатып алушының төлем банк картасын aliv.kz сайтындағы Сатып алушының жеке кабинетіндегі шотына қосу.
«Тауарлар үшін онлайн төлем» – курьерге банк картасын бермей-ақ, оларды Сатып алушыға нақты беру кезінде Тауар үшін төлем.
«Нақты құн» – Сатып алушыға жеткізілген кездегі заттардың салмағы мен бағасы негізінде есептелген Тапсырыс құны.
2. Шарттың мәні
2.1. Покупатель осуществляет заказ (покупку) товаров путем оформления заказа на Сайте, с последующей оплатой стоимости заказанного Товара и его доставки.
2.2. Осы Шарт және оның қосымшалары «ALIV optics» ЖШС ресми құжаттары және ұсыныстың ажырамас бөлігі болып табылады.
3. Тапсырыс беру
3.1. Заказ Товара осуществляется Покупателем через Сайт.
При регистрации на Сайте Покупатель обязуется предоставить следующие данные о себе:
— имя;
— фактический адрес доставки;
— адрес электронной почты;
— контактный телефон.
Покупатель выражает свое согласие на обработку персональных данных Агентом, на отражение персональных данных на странице Покупателя в личном кабинете. Осы тармаққа сәйкес жеке деректерді өңдеу мақсаты Агенттің осы Келісімнің шарттарын орындауы болып табылады. Осы тармақтың мақсаттары үшін жеке деректерді өңдеу мыналарды білдіреді: жинау, жүйелеу, жинақтау, сақтау, пайдалану, электрондық хаттар мен SMS хабарламаларды жіберу, акциялар туралы хабарлау және осы Келісімді орындау үшін қажетті басқа да әрекеттер.
Агент Сатып алушының жеке ақпаратын рұқсатсыз немесе кездейсоқ қол жеткізуден, жоюдан, өзгертуден, бұғаттаудан, көшіруден, таратудан, сондай-ақ үшінші тұлғалардың басқа да заңсыз әрекеттерінен қорғау үшін қажетті және жеткілікті шараларды қабылдауға міндеттенеді.
3.2. Агент Тапсырыс беру кезінде Сатып алушы ұсынған ақпараттың мазмұны мен дұрыстығына жауапты емес. Бұл жауапкершілік Сатып алушыға жүктеледі.
3.3. Сайтта қоржын жасау, содан кейін тапсырыс беру Сатып алушының осы Келісімнің шарттарымен келісетінін білдіреді. Тапсырысты орналастыру сәті Агент пен Сатып алушы арасындағы Шарттың жасалған күні болып табылады. Тапсырыс бере отырып, Сатып алушы бір уақытта тиісті Агенттің Тапсырысты жеткізу және оны төлеу шарттарымен келіседі.
3.4. Сайтта орналастырылған барлық ақпарат тек анықтамалық болып табылады және тапсырыс берілген Өнімнің белгілі бір қасиеттері мен сипаттамалары туралы сенімді ақпаратты толық бермеуі мүмкін, бірақ бұл жарияланған ақпарат орналастырылған ақпараттың толық сәйкестігін қамтамасыз ету үшін жүйелі түрде жаңартылып отырады. Сатып алушы таңдаған дүкенде ұсынылған өнім.
3.5. Агент кез келген уақытта Сатып алушыны алдын ала немесе кейін хабардар етпестен осы Келісімшартты өзгертуге немесе толықтыруға құқылы. Кез келген өзгертулер мен толықтырулар осы ақпаратты Сайтта орналастырған күннен бастап 5 (бес) күнтізбелік күн өткен соң күшіне енеді.
3.6. Сатып алушы Тапсырыс беру кезінде олардың шарттарына сәйкес жарнамалық және жеңілдіктік промо-кодтарды пайдалануға құқылы. Жарнамалық кодты пайдалану арқылы Сатып алушы оны енгізу кезінде жарнамалық кодтың шарттарымен автоматты түрде келіседі. Сатып алушы 1 (бір) реттен артық емес сол немесе басқа жарнамалық немесе жеңілдік промо-кодын пайдалануға құқылы. Сатып алушы заңсыз әрекеттер жасаса, яғни Сатып алушы өзі туралы белгілі бір деректерді өзгерту (жаңа профиль жасау) және жарнамалық және жеңілдік промокодтарын қайта енгізу арқылы Сайтта қайта тіркелсе, Агент Сатып алушыдан бас тартуға құқылы. жаңадан жасалған профильді бұғаттау арқылы Сайтқа кіру және Тапсырыс үшін қосымша төлем түрінде жарнамалық код сомасын төлеуді талап ету. Осыған байланысты Сатып алушы Агенттің жоғарыда аталған санкцияларды, сондай-ақ Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапкершілік шараларын қолдануына келісімін білдіреді.
3.7. Сатып алушы Тапсырыс беру кезінде жарнамалық және жеңілдік промо-кодтарын пайдалануға құқылы. Жарнамалық кодты пайдалану арқылы Сатып алушы оны енгізу кезінде жарнамалық кодтың шарттарымен автоматты түрде келіседі.
4. Тауарларды қабылдау және қайтару
4.1. Осы Шарттың талаптарына сәйкес Сатып алушының құқығы бар:
4.1.1. Отказаться от заказанного Товара или его части в любое время до передачи Товара Покупателю (то есть до момента фактической доставки, оплаты Товара и стоимости его доставки).
4.1.2. Отказаться от заказанного Товара после его передачи в течение 24 (двадцати четырех) часов с момента его получения и возвратить либо обменять Товар в случае обнаружения недостатков Товара по качеству, предварительно уведомив Агента по телефонам или электронной почте, указанным в п. 9 настоящего Договора, о выявленных недостатках качества Товара.
4.1.3. Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 4 мамырдағы № 274-IV «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңының 30-бабының 1-тармақшасына сәйкес медициналық бұйымдарды қайтаруға болмайды: жанаспалы линзалар мен ерітінділер медициналық мақсаттағы бұйымдар болып табылады.
4.2. Банк картасына ақшаны қайтару Агент пен Сатып алушының банктерінің шарттарына сәйкес 3–10 жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.
5. Жеткізу шарттары
5.1. Агент Сатып алушы Сайтта орналастырған Сатып алушының тапсырысы негізінде Тауарды жеткізеді.
5.2. Тауарды жеткізу Сатып алушының есебінен жүзеге асырылады. Жеткізу құны тапсырыс беру кезінде анықталады.
5.3. Тапсырыс берілген Тауарға меншік құқығы, сондай-ақ Тауардың кездейсоқ жоғалу (жойылу) немесе бүліну қаупі Тауарды Сатып алушыға беру кезінде Агенттен Сатып алушыға өтеді.
5.4. Тауарды жеткізу кезінде Сатып алушыға «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабында көзделген жазбаша түрде Тауар туралы ақпарат берілуі тиіс (бұл ақпарат тапсырыс берілген Тауарлардың этикеткалары).
6. Төлемдердің тәртібі, бағасы және мерзімі
6.1. Тауарлар мен оның жеткізілімі үшін төлемді Сатып алушы теңгемен Тауарлар үшін онлайн төлем қызметі арқылы электрондық төлем жүйелерін пайдалана отырып, Агенттің шотына ақша аудару арқылы, жеткізу кезінде Тауарды алған кезде банктік аударым арқылы немесе банк арқылы жүзеге асырады. аудару, егер Сатып алушы заңды тұлға болса.
Клиент Агентке тапсырыстың нақты құнын және жеткізу құнын акцепсіз есептен шығаруға рұқсат береді.
6.2. Сатып алушының Тауарды төлеу және оны жеткізу жөніндегі міндеттемелері Агенттің шотына қаражат түскен кезден немесе Тауарды жеткізетін курьерге қаражат түскен сәттен бастап орындалды деп есептеледі.
6.3. Агент пен мердігер арасындағы есеп айырысу олардың арасында жасалған шарт негізінде жүзеге асырылады және жария ұсынысты реттеуге жатпайды. Жеткізу шығындары Тапсырыстың соңғы құнына қосылуы мүмкін.
7. Акциялар мен арнайы ұсыныстар
7.1. Сайтта тұрақты акциялар мен Сатып алушыларға арналған арнайы ұсыныстардың барлық шарттары көрсетілген.
7.2. Себет жасау кезінде «Тапсырыс беру» түймесін басу арқылы Сатып алушы Сайтта жарияланған акциялардың шарттарымен келіседі.
7.3. Тапсырыс беру кезінде өзінің байланыс ақпаратын қалдыру арқылы – телефон нөмірі мен электрондық пошта – Сатып алушы SMS хабарламалар, Push хабарламалары және электрондық пошталар арқылы ақпараттық хабарламаларды алуға келіседі.
8. Жеке және құпия ақпарат
8.1. Сатып алушының жеке және құпия ақпараты мыналарды қамтиды: аты-жөні, нақты жеткізу мекенжайы, байланыс телефоны, электрондық пошта мекенжайы және төлем туралы ақпарат.
8.2. Сайт деректерді тек қолданбаны пайдалану немесе жақсарту үшін жинап, пайдалана алады.
9. Тараптардың жауапкершілігі
9.1. Осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін Тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.
9.2. Агент Тапсырыстарды орындау бойынша өз құқықтары мен міндеттерін үшінші тұлғаларға беруге құқылы.
9.3. Дауды сотқа дейін реттеу рәсімі міндетті болып табылады. Сатып алушы тапсырысты дұрыс орындамағаны үшін барлық шағымдарды hi@aliv.kz электрондық поштасына жіберуге құқылы. Шағымда Агент тарапынан бұзушылықтардың нақты тізімі, Тапсырыс нөмірі мен күні, байланыс ақпараты және шағымды жіберген Сатып алушының қолы болуы керек. Талаптың нысанын немесе мазмұнын сақтамау оны мәні бойынша қараудан бас тартуға әкеп соғады.
9.4. Егер дауды талап қою рәсімі арқылы шешу мүмкін болмаса, дауды кез келген мүдделі тарап Агент орналасқан жердегі жалпы юрисдикциядағы сотқа бере алады.
10. Шарттың әрекет ету мерзімі
10.1. Настоящий Договор вступает в силу с момента оформления заказа и действует до полного исполнения Сторонами принятых на себя обязательств.
В случае возникновения вопросов, Покупатель может обратиться по телефону +7 702 223 7 223 или по электронной почте hi@aliv.kz.